buzz

https://mail.google.com/mail/#buzz

ページ

2009年3月31日火曜日

破滅に導く者に怒りに満ちた懲罰をもって大いなる復讐をなす












2
5

1
7









































エゼキエル書 第25章17節



心正しく信仰深き者の歩む道は心悪しき者の

利己と暴虐によって行く手を阻まれる。

愛と善意をもって暗黒の谷で弱き者を

導く者は幸いなるかな。なぜなら彼こそ真に

兄弟を守り迷い子たちを救う者であるからだ。

そしてわたしは、わたしの兄弟を迷わせ

破滅に導く者に怒りに満ちた懲罰をもって

大いなる復讐をなす。わたしが復讐するとき、

彼らはわたしが主であることを知るであろう。

The path of the righteous man, is beset on all sides

By the inequities of the selfish, and the tyranny, of evil men

Blessed is he, who in the mame of charity and goodwill

Shepherds the weak, through the valley of darkness

For he is truly his brother's keeper, and the finder of

lost children

And I will strike down upon thee, with great vengence

and furious anger

Those who attempt to poison, and destroy my brothers

And you will know my name is the Lord, when I lay my

vengence upon thee

 

 

 

 
Posted by Picasa


----------------
Now playing: Joni Mitchell - Cherokee Louise
via FoxyTunes

0 件のコメント: